|
|
|
|
|
|
Huisregels
Onze unieke aanpak kan enkel efficiënt werken, indien gemaakte afspraken nageleefd worden. Wij vragen u daarom beleefd om ons minstens 48u op voorhand te verwittigen, indien u uw afspraak niet zal kunnen nakomen.
Een annulatie van een afspraak belet ons om andere klanten de service te garanderen waarvoor zij ons in vertrouwen nemen.
Indien u later dan 48u vooraf annuleert, zullen er annulatiekosten aangerekend worden, tenzij u zorgt voor een vervangpersoon.
(*) annulatiekosten:
epilatie: prijs behandeling
gelaatsverzorging: €65
Nagels: €40
Pedicure/Manicure: €20
abonnement: aftekenen vervallen beurt
- Parkeren
Er zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar naast het instituut. Deze zijn exclusief voorbehouden voor klanten van schoonheidsinstituut Lesseurs, gedurende de duurtijd van hun behandeling. Gelieve hiermee rekening te houden en uit respect voor de andere klanten, uw wagen te verplaatsen na de behandeling.
- Afspraken
Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Graag 10 minuten vooraf.
Omdat elke behandeling doeltreffender wordt door herhaling, bieden wij u voor verschillende behandelingen de mogelijkheid van een abonnement aan. Dit aan een sterk gereduceerd tarief. Raadpleeg onze prijslijst hiervoor.
- Cadeaubon
Deze blijft tot 1 jaar na uitgifte datum, geldig. Beschadigde of onleesbare bonnen, kunnen helaas niet aanvaard worden. Voor tijdelijke promoties en acties op behandelingen, kan de bon niet ingeruild worden.
Ons instituut heeft alle behandelingen getest. Uiteraard bestaan er geen wonderen en kunnen behandelingen bij persoon A meer resultaat geven dan bij persoon B, dit naar persoonlijke conditie, erfelijkheid, gezondheid,...
Regelmatig worden er bijscholingen gevolgd. Deze kunnen ertoe leiden dat ons instituut gesloten is. Wij verwittigen u hiervan tijdig via aanplakking.
Indien u een opmerking heeft over een behandeling of een andere vraag, gelieve dit te vermelden via ons contactformulier of via info@lesseurs.be. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd en op een discrete manier behandeld. Gelieve uw naam te vermelden, anonieme opmerkingen worden niet beantwoord. Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|